tcasl Ben 7+1 de duydum kalp atışını karından. Ama kese görmeye gittiğimizde karnimdan gözükmediği için alttan muayene etti 5+6ydik. Zararı olsa zaten doktorlar yapmaz bana da arkadaşım sakin alttan muayene ettirme demişti ama çok şükür bir problem yaşamadım 23 haftalığız. Annem bana hamileyken doktor hep alttan muayene etmiş mesela.