nurbarasoglu Gebelik tansiyonu olup ilaç kullanıp normal doğum yapan var mı doktorum riskli olabileceğini söyledi ama yine de kestirip atmadı böyle bişey başına gelen var mı?
Ayseozmenucar nurbarasoglu ben kızım da yaşadım gebelik zehirlenmesi yani son hafta çıkan tansiyonum oldu ondan sonra ki ve şimdi ki dogumumda doktorlarım normali tabiki uygun bulmuyor.mantıkende dogum sancısını beklemeleri demek tAnsiyonun da yukselmesini beklemek oluyor
gamzosgamzos Ben ilac kullandim gunde 3 kere hep normal seyretti tansiyonum ama doktorum sezaryeni onerdi normalde normal dogum yanlisi bir doktordur sezaryen oldum