merveyusuf60 detaylı yazayım canım son adet tarihim ekim 19. Kasım 20 de idrar testi yapmaya başladım negatif çıktı hep. Aralık 7 de kan testi verdim 0.0 çıktı hamile olmadığım söylendi. Bende yok diye umursamadım ama kadın doğumdan randevu aldım 25 aralığa. Boya falan yapmıştık aralığın 19 20 si gibi karnıma kramplar giriyordu şiddetli şekilde test aldım bu sefer anında 2. Çizgi çıktı ama ben inanmadım eşime tekrar aldırdım. Ve oda pozitif çıktı 😄 5 gün sonrada randevuma gittim anlattım olanları ultrasonda gözükmedi kese kanda 4030 çıktı değerim. Kime anlatsam imkansız geliyor ama inkansız diye bişey yokmuş canım ben yaşayıp gördüm 😊😊 şu andada 12 haftalığız ☺️Birde doktor son adet tarihini belirliyor bebeğin gelişiminin kaçıncı haftada olduğuna göre yani tahmini döllenmeye göre oda 24 kasım olarak hesaplandı yani normal adet tarihimden tam 1 ay sonrası. Anlıycağın normalin tam 1 ay sonrasında öğrendim 😄😄