yuzell kuzum ben 1 aya yakın kullandım memnun kalmadım çok sağlam Bi araba değil birde tek başına asla Bi yere gidemiyorsun kaldırıma tek cıkaramıyorsun iskeleti çok ince kalıtesiz 1 ay sonra tekrar yeni araba aldık ebebeğin baby canyon olanı yani boşa masraf yaptım tavsiye etmem durmun musaitase 100 200 daha ver başka almanı tavsiye ederim