buse007 doğumuma daha var ama eşim bana anneler günü hediyesi olarak fotograf Makinesi almıştı, bebişimizin her anını yakalayalım, albüm yapalım ona diye. Bende şimdi albüm yaptırıyorum, babamla ilk albümümüz gibi 😍 Araya da kızımızın ağzından yazmş gibi mektuplar, kısa kısa yazılar ekletiyorum. Hem hediyelerimiz birbrini tamamlar hemde ömür boyu saklarız diye düşündüm 🙈☺️