buse007 Kızlar babalar günü için hediye düşündünüz mü hiç, bana yardımcı olabilir misiniz bu konuda, eşimin ilk babalar günü özel bi şeyler yapmak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var 😍
Gazel buse007 Ben bebeğimin ağzından bir mektup yazmayı düşünüyorum birde yanına kalem veya bir gömlek falan önemli olan mektup olucak benim için onunda sevdiceğini düşünüyorum
Sinemelik buse007 Ben spor ayakkabı aldım bir de eşim fenerli o yüzden fenerli zıbın aldım..bir tane kızımın adına bir tanede kendi adıma mektup yazdım bu sabah..babalar gününde güzel bir kahvaltı hazırlayıp sürpriz yapıcam 😊🙈
Zeykem buse007 neler dusunuyordum ama yapmıcam cunku anneler gunum bıle kutlanmadı agzının ucuyla o yuzden ona yapsamda yapmasamda umrunda olmuyor malesef😂
AycanFb buse007 Ben Lcw’den baba oğul tişörtleri var babalar gününe özel onlardan aldım seneye yazın giymeleri için. İçine güzel birşeyler yazıp kuryeyle dükkanına yollamayı düşünüyorum😍 İçerdeyiz diye babalar gününü kutlamayacağımı mı sanmıştın gibi🤣 Tabi ki duygulu şeylerde olacak😋 Eşim çok heves ediyor baba-oğul aynı giyinmeye bende böyle birşey düşündüm☺️ Belki akşamda ya yemeğe çıkartırım yada evde yemek hazırlarım mum eşliğinde☺️☺️
HicranKzn Bebek zıbınının üzerine babaya dair söz bastırıp vermek istedim sonra dedim babası bana yapmadı bende yapmıcam😂😂
buse007 Gazel bence mektup çok anlamlı, ben de hediye olarak bi şey alıyım yanına da böyle manevi bi şeyler istiyorum hiç bu konularda iyi değilim mektup yazamam eşim krize girer benim cümlelerime 😂 aslında çok kalıcı ve anlamlı olur yazabilene 🌸
Savciergoc Bende oğlumun adına mektup yazdım 😊çok duygulandı,bi de lcw babam ve ben diye koleksiyon çıkarmış babasına ve oğluna takım pantolon ve gömlek aldım daha doğmadık ama aldık işte 😍
Sinemelik buse007 Mektup güzel evet biz çok kullanıyoruz mektup yada not yazma işini 😊insan mutlu oluyor..İçinden gelenleri yaz istersen önce tlfnun not kısmına yaz kesinleştirdiğinde kağıda dökersin..benim kocam kendisi gidip baba kız tshirtleri aldı kızıyka kendisine lcw dan seneye giyeriz birlikte diye😂🙈
Savciergoc buse007 baba kız kombineleri de vardı lcw babasının gömlek deseninde kız için elbise vardı 😊
buse007 Zeykem canım bence yap mutlaka hem o da utansın☺️erkekler biraz odun yani romantik olanı çok az bunları basit görüyorlar 🤦🏼♀️
buse007 Sinemelik ayyy çok tatlı ya ❤️😍 ben düşünüyorum düşünüyorum aklıma gelmiyo bi şey, zaten normalde hislerimi çok sözlere de dökemiyorum şöyle mükemmel bi şey çıksa da eşim der kime yazdırdın bunu 😂
buse007 AycanFb iş yerine bi şeyler gönderebilirim aslında valla bana bu da çok iyi bi fikir oldu canım çok teşekkür ederim ☺️☺️☺️ Ama cumartesi göndermem lazım 🤣