Gebeliğim başından beri akademi hastanesi berfin Ökmen Özkan’ın hastasıydım doktorum doğum izninde olduğunda Aysun hanımla devam ettim dönünce tekrar berfin hanımı tercih ettim Aysun hanımda ilgiliydi ama berfin hanımdan da razıydım açıklayıcı sabırlı Güler yüzlü bir doktordu ama doğumhaneyi çok merak ediyordum 5 saat önceki deneyime dayanarak iyi ki diyorum iki berfin hanım iyi ki akademi hastanesi doğum ekibi özellikle Tuncay ebe Rabbim bin defa razı olsun ebemin ismini duymuştum ama doğuma denk gelmesi mucize gibi oldu bana hikayemde anlattım ayrıntıları akademi hastanesini ve berfin hanımı düşünen varsa gözü kapalı gelin derim 😊