Yavrusununannesi___ Kızlar saat olmuş 04:30 ben evde fırdönüyorum oldum olası hiç sevmem mide şikayetlerini bırakmadı bi türlü peşimi benim gibi mide yanması şikayetleri olan varmı doktor ilaç önerdi mi ay bu saat oldu netten Arastrıyorum bişeyde bulamadım yardım edin
Mrvtpz Yavrusununannesi___ 37+1 son bir haftadır öluyorum mide yanmasndan bogazım kaynıyor resmen bilen varsa yazsn bende burdaym 😒🙋🏻♀️
SMin Yavrusununannesi___ bana şurup yazmıştı önceden fayda ediyordu ama 37 haftayım bende şimdi etki etmiyor sanki. Soğuk süt için bana iyi geliyor
Gizmolata Yavrusununannesi___ 27 haftadır hamileyim az önce ilk defa acıdan gözümden yaş geldi, hiçbirşey işe yaramıyor yarın kontrolüm var lansor isticem başka çözümü kalmadı, gözümden uyku akıyor ama uyuyamıyorum bırakın uyumayı yatar pozisyona geçemiyorum😔
Evrimo Yavrusununannesi___ Gaviscon iyi gelmiyor mu? Ben 4 kutu bitirdim nerdeyse ve bana iyi geliyor
Aysegul1612 Evrimo ben resmen gaviskconu haftalık alıyorum doğuma 9 gün var benm şurup geçn hafta aldım bitti bidaha alcam bu 9 günü düşünemiyorum oda anlık rahatlatıyor kalıcı çözüm değil Allah yardımcımız olsn kaç şişe aldığımın sayısı yok
Fatos15 Yavrusununannesi___ 38. Haftada gaviscon şurup olmadan yaşayamıyorum o kadar çok içtim ki haftalardır ama işe yarıyor yoksa bende sizin gibiydim
meliha_gizem Aynı durumu yaşıyorum haftalardır😔 geniz akıntısıda cabası iyice azdı. Doktorum miğdemle ilgili bişi olursa gaviscon veya talcid alabileceğimi söyledi. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz bence zararlı değil
Attent Yavrusununannesi___ canim 34 haftamdayim artık migde yanmasindan ne tarafa uzansam otursam şaşırdım ya 2 şişe caviscon surup bitirdim biraz yanmasini geçiriyor ama
[silindi] Yavrusununannesi___ Gaviscon şurup yazdı bana doktorum günde 4 kereye kadar içebilirsin dedi. Benimde çok fena oluyor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.