Arkadaşlar 2 gün önce gece adet sancısı gibi sancım oldu daha sonra kasığım ağrıdı yalancı sancıdır dedim ama ebe arkadaşım bu haftaların önemli olduğunu doktora görünmem gerektiğini söyledi bende acile gittim nst de sancım çıktı 2 gün oldu hastanedeyim serum ve ilaç veriyorlar böyle bir durum yaşayıp zamanında doğum yapan var mı