Aylardır yumurta takibi tedavısı gördüm hamile kalmadım basımdan bir dış gebelik geçti 2020 martta geçen ay 15 Ocakta adet olmustm ilaçlar yuzunden günümde degıstı sanırım gecen ay hcg filim çektirdim 3 gün önce test yaptım negatifti acaba pozitif cıkma ıhtımalı varmı yarın yapcam ama kafama takıldı🙈