iiremgrzbyr Merhabalar 26+4 haftamdayım ve kaşıntılarım oluyor böyle bir durum yaşayan var mı? Özellikle gece uyurken çok oluyor 😶
_glc1991 iiremgrzbyr ahh olmazmı 😂 bazen gece bazen gündüz bacaklarım kollarım kaşınmaktan ziyada ısırgan yakış gibi kızarıyor şişiyor
Selinbam iiremgrzbyr nemlendirmeyke geçmezse bi doktora görünün çnkü uyuz salgını var uyuz en çok gece kaşınır
iiremgrzbyr Selinbam Aaa bilmiyordum takip edeceğim inşallah öyle bir durum olmaz bilgilendirdiğin için teşekkürler ☺️