momsboys Semanuratak benim 21+3 artık daha iyi gitmeye basladı kusma bulantı azaldı mide yanmam vardı rennie duo surup kullanıyordum 2 gündür soguk süt içiyorum hiç olmuyor onu farkettim. Ama sanki zaman hiç gecmiyor gibi🙄 hala uzun zaman varmıs gibi bir psikolojideyim bazen cok iyiyim bazen halsiz karmasık geciyor
Stresliii33 Semanuratak sürekli tuvalete gidip gelmekten başka bir sikayetim yok cok şükür bide kaburga batmalarini saymassak 😂😂😂
Bilge44 Semanuratak 25 +4 olduk iki haneli rakamlara geldik hemen hemen🥰 hayırlısı bakalım inşallah. Çoğu gitti azı kaldı sanırım 🤲🏻🤷🏻♀️
Sose Semanuratak sürekli acıkarak vee tuvalete koşarak geçiyor 😂😂 he birde geceleri tutan mide yanmasıylaaa 😒😬
Dnz_yksr Semanuratak 25 haftaligiz zor gidiyor agirlastik biraz da fazla kilo alınca daha da zorlaştı olsun yeter ki onun cani sagolsun
Mom084 Sose yok ilki perişan etmişti bu da sadece kolda böyle aşı vudulcağını hatırlatıcak kadar sızladı. Şükür bir sorun yok.. Yarın şeker yüklemesi var o sardı şimdi de 🥰😀 Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin valla
Sose Mom084 ilkine vücut alışıyor demekki 2.de sorun olmuyor bağışıklık kazanıyor.. İlkinde bnm çok halsizlik basmıştı üstüme hep yattım 2.gün ondan tırsıyorum 😂
YagmurAnnesi Semanuratak evet zaman azalıyor 🙏🏻 Sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah. Bende sık sık lavaboya gitme 😂😂 Ayakta fazla kalınca genital bölgede ağrı var. Bir de bol bol kilo 😂😬
Bilge44 YagmurAnnesi Benim de genital bölgede ağrım var sanırım ayakta kalınca oluyor 🤦🏻♀️ Her şeyi unutturuyor panik yaptırıyor bana valla.🤔 25+5 olucaz birazdan 00.00🥰
Ozge20ulu Merhaba arkadaşlar 24 haftadayim dizinde burun etlerinin sistimi nefes almakta çok zorlanıyorum, kızım olcak inşallah bide Allah’im günah yazmasın valla cirkinlestim ya🤪
YagmurAnnesi Bilge44 ben doktora sordum ağrı olduğunu daha hiç bakmadan çok normal dedi şişlik de var gibi deyince kontrol etmişti büyük ihtimalle ayakta kalmaktandır canım dikkat et sende takip et bakalım yorulduğunda mı ağrı oluyor ☺️
Bilge44 YagmurAnnesi Aslında yorulma değil tam ayakta dolanırken bebek hareketi ile birden giriyor garip bir ağrı mı desem hareket mi desem aşağıda olunca endişe ediyorum sanki gelecek ordan gibi 🤭 ama ayakta kalmayı azaltiyorum bu aralar inşallah bir sorun yaşamayız 🤲🏻🥰