35 +4 haftalik olduk 30.haftadan beri bebek dogum pozisyonundaydi 2 gundur bir guzel yan yatıyor sanki karnımı yarıp çıkıcak gibi hareketleri de sakinleşti sadece tepisiyor vurmalar falan kalmadı artık nasıl oldu birden bire karnımın içinde sürekli ağrı hissediyorum ve günde en az 7 kez sancim oldu kasılma gibi sizce neyden kaynakli