Kızlar 4 şubatta regl olmam gerekiyodu ama hala olmadım daha doğrusu geciktiğimi geç fark ettim taşınma telaşından test yaptım aşırı silik bi çizgi çıktı silüet gibi yarın kan testine gitmeyi düşünüyorum böyle bi durum yaşayan var mı? Biraz heyecanlıyım biraz korkuyorum 😂 2 buçuk yaşında ikizlerim var çünkü