EsraifciUur Kızlar selam bugün çatı muanem vardı. 2 cm açılmam olmus doktor normal olur dedi. Hatta 1 haftayı bulmaz diyor. Bu şekilde 2 cm vb açılması olanlar ne kadar zaman sonra doğum yaptınız?
Mhk EsraifciUur ben ilk doğumumu 38+3 de yaptım 2 cm açıklığım vardı ama iri bebek olduğu için doktorum beklemek istemedi ne sancım vardı ne suyum geldi iyi ki de doktorumu dinlemişim 3850 doğmuştu ☺️