Bosluk Çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor, ve her gebede uygulanıyor mu? Birde çok zor olduğunu dile getiriyorlar.
Senayyalcin Bosluk Çeşit çeşit insan var herkesin acı eşiği farklı hiç birşey söylenildiği kadar korkutucu değil herkes çatı muayenesi olmuyor doktora göre ve danışana göre değişiyor o durum ki yapılacaksa da son haftalar oluyor 34-39 arası
Vildan_C Bosluk Kendinizi nekadar korkutup kasarsanız okadar acı verici zor olur rahat olun doktorunuza bırakın. Bende bu gidişimde olucam 37. Hafta da yani.
Birsen2906 Bosluk nie çatı muayenesi oluyorsunuz ki herkese yapılmıyor bu ki düşük tehlikesi yaşayanlar oluyo alttan bakildiginda
gulsahaliarya Birsen2906 son haftalar yapıldığı için düşük falan olmaz ki. Anca doğumu tetikler. Oda zaten riskli bişey değil o yüzden son haftalar yapılıyor çatı normal doğuma uygun mu diye
gulsahaliarya Bosluk 37 den sonra oluyo normal doğuma uygun mu çatı diye bakılıyor. Zaten iki dklık iş acıyo ama abartılcak bişey değil bence.
tgbktszdmr Bosluk Canım benim erken doğum riskinden dolayı doktorum 29. Haftalarda vajinal muayene etmek zorunda kaldı ilişki gibi birşey olarak düşün. Doktorunun naifliğiylede alakalı tabi. Sıkma kendini bence. Aynı yerden bebeklerimiz çıkacak çatı muayenesi nedir ki diye düşün 😁
Birsen2906 gulsahaliarya hım onu bilmiyordum başına gelmedi çünkü çatısı dar olanlara sanırım yapiliyo
Ecekorall Beniö canım hiiiç acımadı valla, derin derin nefes aldım. Kendşmi kasmadım. Sonra parmağına jel sürüp 8-10 sn sonra tamamdır normal doğuma uygunsun dedi 38. Haftamda doktorum
Buketkucuk Bosluk zor olduğunu sanmıyorum, cinsel ilişkiye girebilen çatı muayenesini de kolaylıkla olur eminim. Ben defalarca kez jinekolojik muayene oldum hiçbirinde acı hissetmedim. 30.haftalardan sonra yapılıyo diye biliyorum🙈
heyymomm Bosluk normal isteyenlere uygulanıyor ve asla abartıldığı gibi değil karşınızdaki insana ve size bağlı. kendinizi kasmazsanız sorun olmaz :))
ZEhrA_94 Bosluk canım genelde 38. Haftalarda oluyor ama erken doğum yada riskli bir durum varsa erkenden de yapabiliyorlar Ben korktuğum için yaptırmadım yani aslında doktora söylemedim hatırlatmadım yapılacağını 🤣 o gün doğum yaptım doğum sürecinde en fazla yapılan şey çatı muayenesi ilk seferi biraz ağrı hissi uyandırsada çok ta abartılacak birşey değil bir süre sonra bu duruma alışıyorsun bile 🤣
Tugce0158 Bosluk canım ben 37 ci haftada oldum 1 hafta önce korkulcak İnan bana bir yanı yok.kendini kasma derin nefes al hissetmessin bile.birde 2 dk sürüyor sürmüyor 😊