Esra___
Kızlar 17+1 günlük gebeyim son 2-3 gündür karnımın bi tarafı birden sertleşiyor 1-2 dk sonra normale dönüyor acı Yok ama hissediyorum dokunmadan bile bu kadar erken haftalarda bu normal mi bebek bi yere mi toplanıyor başına gelen varsa bilgilendirebilir mi daha randevuma da var