Arass__ doktorum ilaç olsun Doğum olsun herşeyin normalini savunan birisi. Birşey gereklisiyse kullandırır. Vitaminler ilaçlar konusundada her zaman böyleydi başından beri. aşırı derecede riskli bi hal durum görse idi devam etmemi isterdi bence. Kaygıları gittiğine göre sancı da olmadığına göre kullanmamı istemedi