Kızlar hayırlı akşamlar 16 Aylık 1 PRENSESE sahibim şuan 2. PRENSESİM yolda 22+4 günlük isim seçemiyoruz bir türlü 😔
Ablasının adı: MİRAY
Ve Miray ismine uygun veya uygun olmasa da güzel isim arıyoruz. Eğer seçemezsek en son Kayınpederimin sunduğu Mina olucak ❣️