Merhabalar..Başlıktan da anlayacağınız üzere bebeğimin kordonu iki damarlı ve 35.haftadan sonra gelişimi çok yavaşladı 37+5 deyiz.Geçen haftadan bu zamana kilo almamış doktorum iki gün sonra doğumu suni sancı ile başlatacağını söyledi.Sizce normal doğurabilir miyim? Ya da benim gibi olanlar neler yapıyolar?