Gull_94 cnm bende 25. Haftadayim 14 kilo almisim 🤗diger iki gebeliklerimdede ilkinde 25 kilo ikincisinde 23 kilo almistim bundada bulur sanirim 25 kiloyu hic sorun yapma veriliyor bir saglik sorunun yoksa tiroit falan metobolizma hizini bozuyor cunku biraz azim yeter oyle yemene cok duskun degilsen cabuk verirsin birde emzirme doneminde birde hareketli bir bayansan oturmayi pek sevmeyen ben oyleyim o zaman hic suphen olmasin birde yasin gencse isin daha kolay ben suan 41 im daha fazla hareket demek bu bana yas ilerledikce agirlasmak yerine orantili hareketli olursak kilo alimida yavas olur