Bu saate yazıyorum kusura bakmayın belki gören okuyan olur 17.hftama girdim sağlık ocağı hemşiresi bana dedi yarın sabah aç karnina gel iğne yada ne muayenesi yapılır ki sabah gitmeden önce doktoru mu ariyayim sorayım dedim dk bitmiş bana bilgi verır mısınız