NAZ2333 Pamugunannesi1 ayy bende ne tursu yedim hala yiyorm oğlusum olcak insallah 8 yasinda da kizim var. Saglikla gelsin bebelerimiz.
minisinannesiiii Pamugunannesi1 gece 3de canım acı biber turşusu çekiyodu benmde ekşi yedik ama hakkı geliyo 😀
Pamugunannesi1 Ecmelbeyza Öyle aşermem yok ekşi yiyim falan diye turşu önüme gelince hayır demiyorum 🤣 Cinsiyetini çok merak ediyorum ama ne olcak diyeeeeeee 🤭
momsboys Pamugunannesi1 ben iki oglumdada ilk 3 ay eksi yedim sonra tatlıya döndüm bi arkadasım ise baklava künefe yedi ilk 3 ay kızı oldu karısık işler🤷♀️