Karabağlarda Özel ege yaşam hastanesi var oraya gidiyorum ben. Doktorum İpek hanım. Gerçekten ilgi alakasından çok memnunum. Bunca zamanlık yaşamımda ilk kez doktorumun bana Kuzum canım demesi değişik gelmişti. Gerçekten işindede iyi diyalogda da iyi. Size tüm herşeyi anlatıp sizin tüm sorularınızı cevaplıyor güzelce. Yeni keşfettim bende ve çok memnunum ☺