Meryem12 Benim ilk doğumum da hastane vermedi sütüm hiç gelmemişti yine de vermediler oğlumun sarılık değeri 2 kat artmıştı bu sefer alacağım kesin yanıma
Mcakir Ayse_63 bizim hastanede veriyolarmış sordum ama ben yinede aptamil aldım. Eğer mamaya ihtiyaç duyarsam mama markası değişikliği istemiyorum sürekli. Bebeğim isterse değişir tabi ancak.
Tugceery yesim-1 devlet hastanesi bile veriyor cocuk doymuyor deyince ben devlette dogurdum yanimdaki annelere verdiler