Annemlerdeyim kömür sobası yakıyorlar bu gece kömür kokusu çok girdi odaya az önce camları biraz açtık kömürü kapıya koyduk tüm eve koku yayıldı ben yan odaya geldim uyumaya bu odada hafiften koku var.
Açıkçası korktum kokuyu bayağı aldık halen de var bebeğime gitmiş mi koku şuan içim içimi yiyor bebeğim iyi mi 🤕