Ogrtmenhnm Benim bu sene polen alerjim çok erken başladı hapsurmaktan boğazının kasinmasindan bir hal oluyorum bı önerisi olan var mı acaba ??? Günde en az 30 kere hapsuruyrm resmen
Zeynep-oktay Ogrtmenhnm bende de var polen alerjisi ben de çok korkuyorum yine şiddetli tutacak alerjim diye evden çıkmıyorum acil olmadıkça kuzum
Yuceroglu Ogrtmenhnm Aynısı bende var. Kışları kaşıntı burun akıntısı geçmiyor. Tuzlu garagara ve burun içi yıkama 🙄 Ekstra burun içi merhemler var. Hylonem kullanıyorum gerçi şimdi. Onu sürünce tozu tutuyor. İyileştirme etkisi de var.