[silindi] Merhaba hanımlar park beşik mi yoksa mobilya beşik mi alsam çok kararsızım.Anne yanı beşiğim var zaten bunu odasına almak istiyorum
Ebreva [silindi] eğer anne yanınız varsa mobilya daha güzel oluyor ve ilerdede büyebiliyorsunuz eğer ayrı odası varsa tabi ama eviniz kücükse park besık daha iyi
Ebreva [silindi] eğer anne yanınız varsa mobilya daha güzel oluyor ve ilerdede büyebiliyorsunuz eğer ayrı odası varsa tabi ama eviniz kücükse park besık daha iyi
[silindi] Ebreva ayrı odası olacak inşallah.Mobilya için erken kırılıyor falan diyorlar.Sizin bahsettiğiniz büyüyüp yatak olan mı acaba
Ebreva [silindi] ben kızıma ikeadan aldım ama daha sonradan dağınık yattıgın için sığmadı 1.5 yasında montessori aldım odasına bende uzanıyorum onunla bazen güzel olur 3 yasına geldi yatagında yatmak istiyor hep