gunsa1 Kızlar merhaba gebeliğinin ilk aylarında korona olan var mı ? Bu süreci nasıl atlattınız. Bugün korona olduğumu öğrendim😳
Minikasya gunsa1 Çok geçmiş olsun canım. Allah yardımcın olsun. Bol bol meyve tüketmelisin canım. Sarımsak soğanda. Pekmez falanda tüket. Faydalı şeyler işte. Tez zamanda geçer inşallah
Senayyalcin gunsa1 17.haftamda olmuştum ilaç kullanmadığım için bol bol meyve sebze tükettim nane limon içtim 4.gün falan zaten azalıyor ağrılar geçmiş olsun 🌸
momsboys gunsa1 geçmiş olsun canım 7 haftalıkken korona oldum hiç bir ilaç kullanmadım bol meyve zencefil bal limonlu cay hızlıca gecti sadece tat koku kaybım vardı oda 5 günde düzeldi 21 haftalıgım bebişte gayet sağlıklı şükür
Elifbc gunsa1 çok geçmiş olsun, bol bol kefir içmeni, protein ağırlıklı beslenmeni mümkünse kemik suyu içmeni tavsiye ederim bağışıklığın yükselsin bebeğin güçsüz kalmasın inşallah en kısa sürede sıkıntısız atlatırsın 🙏
gunsa1 Minikasya teşekkür ederim ama şu an hiçbir şey yiyemiyorum serum falan istesem olur mu acaba çok halsizim . Aşırı derecede koku hassasiyetim var her şey burnuma kokuyor. milli eğitim istediği için test yaptırmıştım öyle olmasa haberim bile olmayacaktı 🤷♀️
gunsa1 Senayyalcin teşekkür ederim testten sonraki 3.günüm benim de 🤷♀️ Bebeğe bi zararı olmuyor dimi ?
gunsa1 momsboys 7+5 im. Şu dönemler bişey yiyip içmek zulüm gibi midem çok kötü. O yüzden toparlanamamaktan korkuyorum. Belki serum falan yaparlar diye düşündüm. Bi de lekelenmem bitti sanıyorum bugün yine lekelenme oldu. Hayırlısıyla bi atlatsam kontrole gidicem kanama alanım vardı.
Sevdalianne gunsa1 merhaba ben tup bebek yaptirdim transferden 6 gun sonra covid testim pozitif geldi hem de gebelik testim pozitif geldi bebege zarari olsa bebislerim tutunmazdi. Bol meyve bol su ile atlattim. Pekmeze limon sıkıp ictim öksürük fazlaydi bende. Acil sufalar diliyorum.bebek icin endiselenme hiç.
gunsa1 Sevdalianne teşekkür ederim 🌸 bende düşük tehlikesi vardı covid eklenince ister istemez insan korkuyor. Umarım sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur 🙏
Feyzaycll 6 haftalık gebeyken bende atlattım ilk 4 gün gerçekten benim için inanılmaz zordu bol bol C vitamini alman gerekiyo Onun dışında iştah azalması koku ve tat kaybıda yaşadım şuan iyim ama koku hissim hala yok diyebilirim rabbim şifa versin çok dikkat et
Melek_moms Feyzaycll aman yanına kimseyi alma canım … Ailemden heleki … Bizler genciz inşallah atlatırız
gunsa1 Feyzaycll bende şu an 3. Gündeyim testten sonraki. Nerden geldi nasıl bulaştı kaçıncı günüm bilmiyorum memlekete izne gitmiştik.Rabbim bütün hastalara Şafi ismiyle şifa versin 🙏