Ahucan Evet kızlar yolun sonuna gelmek üzereyiz 🤩 Kimler 34.haftada. Haftaya kontrole gideceğim sizce çatı muayenesi ve nst ye bağlarlar mi 🤭
Mahirissmoms Ahucan nstyeee genellikle 36 dan itibaren bağlıyorlar canım doktor öyle dedi bana 34 erken miş
Serendipity Ahucan cati icin 38.haftada kontrol olucak dedi doktorum ama tabi herkesin hamileligi farkli benim simdilik erken dogum riskim olmadigi icin o haftayi demis de olabilir.
Nursel67 @Ahucan ben çarşamba gideceğim bakalım daha nst ye bağlanmadım kan tahlili istedi doktor onu yaptıracağım işte çatı muayenesini 38. Haftada yaparız dedi doktor
tgbktszdmr Ahucan benimde Çarşamba günü kontrolüm. 34. Hafta olarak gideceğim doktora. Nst ye bağlanacağımı söylediler ☺️ Çatı için 36 diye biliyorum