Mervenur19 Kızlar 6 saat arabayla yol geldim memlekete biraz dinlenince belime bi ağrı geldi ablam çok oturduğundan diyo ama sizce normal mi yaşayan var mı
tgbktszdmr Mervenur19 kaç haftalık gebesin Canım ? Aynen araba bi süre sonra benim kasıklarımada ağrı yapıyor
kukiveannesi Mervenur19 çok normal ben 2 saatlik yolculukta bile kıvrana kıvrana gittim dik oturmak bazen çok yoruyor bolca dinlen ayaklarını hafif yükseğe koyup uzan
Esmualla Mervenur19 aynen canım uzun süre oturduğun için korkma uzun yat ağrıyan yere hafif masaj yapsınlar Ayak arana bel boşluğuna yastık koy soluna yat geçer yolculuk yaparsanda yastık koy belime
tgbktszdmr Mervenur19 çok normal ilk zamanlar bebek yerleşme döneminde sayılır. Benimde aşırı olmuştu o zamanlar Kasık ağrım. Bol istirahat etmenizi ve yolculuk yapmamanızı öneririm.