6217 Bebeğim 26 günlük derisi kavluyo yağ almak aklıma gelmedi ve pek önermiyorlar cildini havasız bırakıyo diye normal krem kullnsam olmazmı ?
Serendipity 6217 yag gozenekleri tikadigi icin onerilmiyor, mustela-ecowell-sirenol gibi temiz icerikli losyonlari tercih edebilirsiniz hem nemlendirir hem rahatlatir bebeginizi
esraMom1 6217 canım doktorun mu önermiyor bebek yağı çok besleyici ve gelişimi için de çok iyi… bütün vücudunu güzelce masaj yap hem uykusu için hemde gazı için etkisi oluyor internette araştır istersen 😇bebeğim 13 aylık hâla kullanıyorum 🎈
tgbktszdmr 6217 kullanma şekline bağlı bence bu. Her neyi fazla kullanırsan zarar verir bu bizim için bile geçerli.
Serendipity 6217 ben losyon tercih edicem krem onerisi pek duymadim zarari var mi emin degilim losyon hem surme acisindan daha kolay geliyor bana masaj yaparak yaydiririm dedim.