Zehra-Onur Kubra64 rahmin yumuşamıstır bazen kanala girmedende 3 cm açılma olanlar oluyor ne güzel açılmanızın olması
Svcnbydmr 39+1 son 6 gün kaldı ne acılma var ne sancı Dr ne kadar sancin olsa o kadar iyi dedi ama işte gelmek istemiyor. Suniyle açılmayı sagliycak
Sineemm nurum16 evet 😂 gelmek bilmeyen bebişler düzensiz sancılar bel sırt ağrıları daha bir çok şeyle heycan dorukta 😂
Sineemm nurum16 hemde nasıl şuan onun yüzünden uyuyamıyorum sığmıyor artık ufacık bir hareketi bile bazen can yakiyor 🤗