Tatlianne_ nurum16 38+5olduk bizde hiçbir belirti yok Şubat bebekleri inatçı çıktılar gelmeye niyetleri yok
Zehra-Onur nurum16 39+5 🙈 gelen giden yok yalancı sancılar var nst de 50sancı cıkıyor başkada bir belirti yok😏
Gokceemrah 39 hafta olduk bugün acilmaya bakıldı ama hic acilmam yokmuş yaa moralim sıfır sıfır 😑 baya ümitliydim kendimden
Gokceemrah Svcnbydmr ikinci gebeligim benim ilk dogumum normal olmuştu ağrısız sancisiz hastaneye gittiğimde 7 cm açıklık vardi bunda olmadı ama doktorum olur bekleyelim dedi
Svcnbydmr Gokceemrah ne güzel darısı hepimizin başına geçen hafta gittim açılma hiç yok bebek aşağıda ama kanala girmemiş daha bekliyoruz ne zaman giricek merak ediyorum şurada altı gün kalmış neyi bekliyosa😂
Gokceemrah Yagmuraksu ben bugün gittim kontrole bi hevesle gittim hastaneye modum düşük geri geldim 😄
Zehra-Onur Yagmuraksu devlet hastanesine gidiyorum ama herhangi bir kontrol yapmadı acılma var mı yokmu bilmiyorum🙈🙈