44Queen Premsescik aslında folik asit vücutta depolaman birşey değildir nasıl olmuş da öyle demiş anlamadım
Nehirimmm06 Premsescik b12 yüksek çıkmıştır en yüksek 800 olması gerekiyor benim 2000 çıktı o yüzden bıraktım
Nehirimmm06 Premsescik ben hamilelikte kullanmadım çok fazla hamile değilken kullandım kaybım olduğu icin doktor da 7.Haftada bıraktırdı