Kevserymn bende 36+6 haftaligiz canım bugün bende dayanamadım artık gittim hastaneye . Batma ve yirtilma hissi vardı adet sancısı gibi sancida başladı üstüne gittim . Bebek baskı yapmaya başlamış ilaç verdiler hemen nst de de sancı çıktı cuma günü muayeneye gidicem sezeryan günüm belirlenecek