[silindi] herkeste ayni belirti olucak diye bir sey yok her gebelik kendine ozeldir noye olmadi diye dusunup kendinizi uzmeyin hic bir sikinti yoktur bebekte de, 33.haftam bitiyor cok yorulursam o zaman bel agrim oluyor onun disinda simdiye kdar hic bir belirti yasamadan geldim ne bulanti, ne agri, ne kasilma, ne aserme umarim siz de boyle rahat bir gebelik gecirirsiniz 🌸