meri60 benim takibimi yapan doktor ve ilk hastane orasıydı. Düzgün ilgi alaka yok çünkü çok kalabalık doktorun yanındaki yardımcılar kapıya çıkıp bas bas bağırıyor kapıya yığılanlar mı dersin randevu saatinin 1 saati geçmesine rağmen hala muayene olamamak mı dersin ne ararsan orda temiz değil bunca şeye rağmen çok çok pahalı bir hastane ben memnun kalmadım soran kimseyede tavsiye etmiyorum