Anneyim11 bu biraz sizin vücut yapınızla alakalı bi durum. Kimisi hiç çatlamaz kimisi ilk haftalarda başlar. Ben 15 olunca göğsümün üstünde 1-2 minik çatlak oluştu. 19dayız şuan ve göbek deliğimin altına doğru kızarıklıklar oluşmuş 🤷🏻♀️ Göbek büyüdükçe deliği genişlemiş o kısım çatlamış. Başka bi yermde yok şimdilik