Elif3534 ege yaşamda yaptırdım 2 hafta önce muayene 95 tarama 150-200 arasıydım 150 diye hatırlıyorum ama yanlıs hatırlama payı bıraktım canım cok ilgiliydi ipek hanıma gittim normalde devlete gidiyorum ben ama tepecık cok kalabalık diye cekindik Bi hafta sonra sonuc cıkıyor 10 gün icinde gidersen ücretsiz muayene ve sonuc veriyorlar ben arayarak ögrendim sonucu bende sormustum gitmeden önce cok cevap alamadım bence en uygun hastane bu