Dnz_yksr Bazen makatta bazen de rahimde bebegimin hakaretini hissediyorum biyle olan var mi bisey vuruyor makata yada rahime
Ckaragoz Dnz_yksr şuan 22. Haftanın içinde yim bi kaç gündür aşağıda baskınlık hissi hissediyorum bebek doğum pozisyonunda. Valla hi yukarı çıksın diye dua ediyorum. Bazen korkuyorum az yürüsem sanki cikacak🥴🥴🥴🥴
mrskement Dnz_yksr yalnız değilmişim bnmi yanlış hissediyorm diyordm kendime bmmde aşağıda sanki bebek sürekli rahmime makatima vuruyor sanki bnde 25 haftaligim
E_A1121 Dnz_yksr zaman su gibi akıyo canım gelir o günlerde benim yaramazım doğdu kucagımda uyuyo bile geçmiycekmiş gibi gelen 9 ay nasıl gelmiş geçmiş anlamamısım
Dnz_yksr E_A1121 masaAllah darısı bize insaAllah dogum hikayelerinizi anlatin ben bayılıyorum okumaya 🤗
Dnz_yksr mrskement tek değilsin benimde öyle korkutuyor ama normal büyüdüklerinde düzelir insaAllah pozisyonlari🤗