Benimde 7. Haftamda lekelenmem oldu. Fitil zaten başından beri kullanıyorum. İki hafta raporluydum. 9. Haftamda tekrar cok yoğun kanamam oldu. Bir gece hastanede yattım. İpne oluyorum fitile devam. 20 gün daha rapor verdıler yatış. Bu durum 3 ay dan sonra geçer mi acaba? İnşallah geçer🥺