meri60 aç gidiyorsun canım sonra açlık sekerine bakmak için kan alıyorlar , sonra 75 ml glikoz içiyorsun gazı kaçmış tatlı gazoz gibi . İçmekte zorlanmıyorsun . Kana karısmaya baslayınca biraz bulantı yapıyor . Hala hiç bişi yiyip içmemen lazım su bile . O glikozu içince 1 saat bekliyorsun gidip tekrar kan veriyorsun . Sonra 1 saat daha bekliyorsun yeniden kan veriyorsun . Yani sonuç olarak 1 açlık bakılıyor 2. Olarak 1 saat sonrası degerin 3. Olarak 2 saat sonrası değerin . Değerlerin sınırın altında ise sorun yok ama sınırın azcık 1-2 değer bile üzerinde olsa sorun oluyor . Takip ve diyet gerektiyor . Çok üzerindeyse Allah korusun insülin gerektiriyor 🙏🏻