Ugur_bocegi001 Sırt ağrısından nereye yaslanacağım şaşırdım 🤭 sırtımı nereye bulsam yaslıyorum şekilden şekile giriyorum yatarken de uyumakta güçlük çekiyorum 🤦 Bir arkadaşım bahsetti fakat kullananlardan da bilgi almak istedim. Hamilelik yastığı kullanıp ,öneren var mı ?
Masalannesii Ugur_bocegi001 valla bende aynı durumdayım 16 haftalık hamileyim ne şekilde oturursam oturayım rahat edemiyorum uzanıyorum olmuyor oturuyorum olmuyor bnde almayı düşünüyorum en azından bir nebze rahat ederim
Dryalp Ugur_bocegi001 aldım canım inceymiş resimde böyle büyük kalın görünüyor ama ince işe yarıyor bana göre yinede kolumu bacağımı atıyorum rahat yatıyorum tabi kalın olanlarından da vardır belki
Alperefet Ugur_bocegi001 ben kullanıyorum e bebeğinkini memnunum ama bacaklarınızın arasına alacak kadar büyük değil benim kullandığım model boyum uzun diye de olabilir bilmiyorum https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362/
Pelinsen Ebebek ten 90 tl olani alin yorumlar cok iyi gercekten her yerini destekliyor bayildim 2. Gebeligimde aldim keske 1. De alsaymisim dedim. Simdi kizim ben yatcam diyip alyo kendi yatyor sonrasinda cocuklar icinde kullanilmasi da ayri bi sans
Ugur_bocegi001 Pelinsen İşe yarıyorsa almakta fayda var o zaman yastıklarla şekillere giriyorum artık 🤭
archmom Ugur_bocegi001 ben 16. Haftamdan beri kullanıyorum asırı memnunum iyiki almısım . Hem bacak arasına almam gereken yastık ihtiyacımı gideriyor hem sırtüstü yatmamı zorlaştırıyor . İyiki almısım iyiki . Ama sakın trendyoldan alma ben aldım iade ettim içi bomboş geliyor . Ebebekten aldım 89 a mı ne almıstım . Kendime yaptıgım en buyuk iyilik 🙏🏻
Ugur_bocegi001 archmom Bana da trendyoldan al dediler uygun olduğu için hiç girişmim o zaman bilindik yerden almak en mantıklısı olur 😌
Tobby Almadan önce ben de tereddüt etmiştim ama en son 4 tane yastıkla uyumaya çalışırken buldum kendimi :) e bebekten aldım, çok memnunum, tavsiye ederim, sırtınızı ve karın bölgenizi desteklemesi ağrılarımı epey hafifletti
Ugur_bocegi001 Tobby bende alanımı daraltıyorum resmen yastıklar oynamasın diye😆 Şuan için okuduğum yorumlara bakarak en mantıklı karar bu olmalı 🤭
Melih_funda Bende kullanıyorum dünde bir arkadaşa yanıt olarak yazmıştım biraz ince geliyo içini doldurunca daha destekli olur memnun kalırsınız bence gerekli bişey ama ince olduğunu bilerek almanızı tavsiye ederim 🥰
Ugur_bocegi001 Melih_funda Ağrılarımı hafifletsin yeter ki ben içini doldururum , şuan o kadar ihtiyacım var ki uyuyamadığımdan zombi gibi geziyorum etrafta 🤭
Sseedd10 Ben trendyoldan aldim ama begenemedim ya yatarken rahat degilim biraz deli yattigim icin kendimi cok boyle bi yerden sıkısmıs hissediyorum 🤣🤣
Ugur_bocegi001 Sseedd10 Deli yatmaya hasret kaldım 🤭 Bende yerimi daraltıp yastıklarla desteklemeye çalışıyorum kendimi 😆
Dryalp Ugur_bocegi001 o zaman iyi gelir bende yastıksız olamıyorum rahatlatıyor bacağımda kolumda olması tavsıye ederım o zaman
archmom Ugur_bocegi001 valla iade ile ugrasmak istemiyorsan sende ben gibi hiç girişme canım içinde hiç bişi yok . En güzeli ebebekteki . Fiyatıda uygun çok dolu ve en güzeli kılıfı fermuarlı çıkarır yıkarsın 🙏🏻
Melih_funda Ugur_bocegi001 şuan o kadar haklısınız ki aynı durumdayım halbuki ilk haftalarım şimdiden böyle isem 2. Ve 3. Trimester de kendimi hayal bile edemiyorum şuan bile gerçekten agrılarım ile zor baş edebiliyorum uyuyamıyorum rabbim sabrımızı versin Sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🙏🥰