serapinci iki hafta ileri yada geri cıkması normal oluyor diyordu benim doktorum.Bide şöyle bisey var doktorun tarihiyle kendi takibiniz bazende uymayabiliyormus suanda daha baslardasınız ilerki haftalarda biraz daha önemli bu durum oda dedigim gibi 2haftaya kadar normalmis