Didem34 Kızlar 32+5 olduk. Bugün karnım sertlesiyo 5 10 kere yasamısımdır yani semsert oluyo nefesimi kesiyo o anda zor nefes alıyorm ama herhangi bi kasık agrım olmuyo. Normal mi yoksa erken dogum kaslması mı☹️
niisaa46 Didem34 Canim korkutmak istemem ama bende 22.haftamda yaşadım gittigimde doktorum doğum sancısı dedi ve zor durdurduk hemen gitmelisin ne olur ne olmaz 😊
Buseyvz Didem34 Doktorum normal dedi canım bende de oluyor korkup gitmiştim ama günde 10 kere falan olur özellikle geceleri daha çok olur gibi anlattı hala da oluyor 9 gün kaldı doğuma korkma yani ama için rahatlasın diye doktoruna yaz istersen
Lina998820 Didem34 38 haftamdayım daha fazla yaşıyorum fakat beş dakikada bir e düşmeden hiçbirşey yapmıyorlar
Wonderwoman Didem34 benimde oluyor bir yere toplanıyor gün içinde 5 kez falan oluyodur daha daha fazla 🤷♀️🤷♀️ geçen gün kasık ağrısı oldu yürüdüğümde doktor onun için magnezyum yazdı hem kasılmalarına da iyi gelir dedi . Siz kullanıyor musunuz magnezyum .
Didem34 Buseyvz bilmiyorm ki ya uzandm smdi biraz daha takip edeyim dedm.. eğer böyle devam ederse doktoruma yazarm bi nst ye sokar büyük ihtimal bilemedmki🤷♀️
Didem34 Lina998820 bende bugün oluyor sadece daha fazla. Ama yarım saattir olmuyor sanki takip ediyorm. Kasık agrısıda yok ilginc bi takip ediyim diyorumm
Buseyvz Didem34 Et et canım 2 3 dakika sonra normala döner büyük ihtimalle genelde herkes yaşıyor ama stres yapma
Didem34 Wonderwoman evet kullanıyorm bende magnezyum uzun zamandır. Ama smdi daha iyi sanırm streste yapmamak lazm. Takip ediyorm sıkmı diye ama uzanınca daha geçti sanki