EsraaDC Canım bakma sen şeker yüklemesi zararlı diyenlere. Baklavacıya gidip bir porsiyon tatlıyı gömerler hergün çikolataları eksik olmaz hamur işi desen tavan yapmış sofralarında, sonra gelip burda “şikir yiklimisi zirirliiii kesinlikle yaptırmam” diye ahkam keserler. Cidden çok komikler. Sana içirecekleri glikozun, yediğin tatlılarda yada çikolatalarda içine koyulan glikozdan farkı yok. Tek farkı sıvı formda olması. Bana 75 gr glikoz yüklendi. O 75 gr glikozu bir porsiyon tatlıdan çok rahat alıyorum ☺️ O yüzden hayatımızın her alanında kullandığımız şekerin glikoz yüklemesi diye adı değişince yadırgayıp karalayan çok bilmişlerin lafına bakma canım. Bu test kesinlikle yapılması gereken bir test. Eğer şeker ve ya gebelik şekerin varsa bu bebeğine ciddi zararlar veriyor. Böbrek büyümesi veya sağlıksız kilo alma gibi sorunlar görülüyor bebekte. Bunu önlemek içinde doktorun seni hemen diyetisyene yönlendirip şeker diyeti yaptırıyor. Hamileliğin boyunca bu diyete uyarak bebeğinin sağlığını korumaya alıyorsun. Söylediklerimi çok iyi araştır sende göreceksin zaten. Şimdiden yediklerine dikkat etmeye başla canım. Geçmiş olsun