İki üç gündür başım ağrıyor. Aşırı halsizim. Kuş gibi gündüzleri de uyuyorum. Gece de 9-10demeden uykum geliyor. Kan verdim ondandır dedim ama sırtım da ağrıyor sanki derin nefes alınca… Of ateş öksürük diğer hiçbir belirti yok. Siz nasıl farkettiniz? Belki de sadece psikolojiktir diyorum 🥵 Yarın gidip test yaptırıcam bakalım ne çıkacak