@anneadayi33 ben yaptırdım düşük yaşadım betam sıfırlanmadı diye 1 hafta bekledim yani düşüşte beta sıfırlanmadı yapılmıyor diye biliyorum .
@Burcu_14 3 tane düşük yaşadım eşimden de kan örnegi alındı hatta yeterli gelmemis alınınan numune tekrar çağırmışlardı hastaneden. Bezmialeme gitmiştim. Sevkli gitmiştim İstanbula seda ateşe gitmiştim ordan yönlendirme yapmıştı bana ayça hanım vardı genetik bölümünde sanırım