A-A-A_ailesi Arkadaşımda kan uyuşmazlığı olduğu için kimyasal gebelik oldu betası çok yavaş yükseldi bugün kan uyuşmazlığı için iğne vuruldu bu gibi bi durum yaşayan varmı kızlar 🌸🌸🌸🌸
BeybininAnasi A-A-A_ailesi kan uyuşmazlığı oldugu için mi? Çok alakasıZ. Ben kan uyuşmazlığıyla Doğum yaptım
anneadayi33 A-A-A_ailesi kan uyuşmazlığı nikah evrakları hazırlarken yapılan testlerde belli oluyor ki hatta onun için bile istiyorlar diyebilirim
A-A-A_ailesi 2 kez kimyasal gebelik yaşadı oluşmadan kendini attı kan uyuşmazlığı yüzünden kan kabul etmiyormuş siz yaşamamış olabilirsiniz zaten herkes yaşıyor diye bişey yok
anneadayi33 Bir de kimyasal gebelik ilk test pozitif çıkar beta düşüktür yükselmez sonra adet olursunuz
A-A-A_ailesi Zaten kan uyuşmazlığını biliyorlardı ama gebelikte iğne vurularak önlemi alınıyormuş gebelik başladığı gibi kendşnş atıyor
Pnrss06 A-A-A_ailesi her gebelik sonlandıgındada igne olması gerekiyo bu durumda ben 8 haftalık kürtaj oldum arkasından gelecek bebege hazırlık olarak kürtajdan hemen sonra igne oldum.Belkide o igneyi olmadı diye atıyo vucut
Hamsicikk A-A-A_ailesi kan uyuşmazlığından dolayı düşük olmaz. Süt hormonuna baktırmasını tavsiye ederim. Bizdede kan uyuşmazlığo var 28. Haftamdayım çok şükür. Test yapıldı iğne yapılıp yapılmayacağı belirlenmek için sonucumu iyi çıktı iğne vurulmayacağım. Bebek doğduktan sonra kan grubuna göre vurulacağım .
Hamsicikk A-A-A_ailesi düşükten sonra 72 saat içinde iğne olmazı gerekiyor. Doktorlar pek demiyor bunu malesef ama kan pıhtılaşması var mı diyede baktırabilir ayrıca her sefernde düşük oluyorsa
A-A-A_ailesi Hamsicikk çok teşekkürler bilginiz için doktorda aynısının tıpkısını dedi çünkü ilk doktor ne ilgilendi ne başka bişey direk düşük dedi yolladı